poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Święta z Wami :))

Witajcie :**

W ten słoneczny poniedziałek
przychodzę podziękować za kartki, jakie dostałm od Was.
Święta , choć nie bardzo rodzinne
(mój M. niespodziewnie spędza je w Anglii :(()
jednak otoczone ciepłymi słowami i myślami od Was.
Dziękuję z całego serducha.
Dla mnie kartek dla Was 
normalnie, legalnie zabrakło ;((
może na kolejny rok będzie lepiej.
Cichutko przypominam o moim CANDY

Każda z Was tworzy niesamowicie piękne rzeczy,
każde z imion jest podlinkowane-
jeśli jeszcze kogoś nie znacie, kliknijcie
i przenieście się w magiczny świat autorki kartki .

Przed samymi Świętami listonosz
przyniósł mi paczuszkę od 
pisku radości nie da się opisać
przedstawiam Wam głównych bohaterów dzisiejszego postu
Mopsika i Królisię,
którzy pokażą Wam wszystkie skarby od Was :))


 Prawda, że słodziaki ???

                       
                           Małgosiu- Sis Kochana jesteś nieoceniona :**

 Mało tego, Ania przysłała mi też zakładkę,
która wprowadziła mnie w zachwyt



Jestem zachwycona Waszymi pracami.
Dziękuję za to, że JESTEŚCIE!!!!
i poświęciłyście mi czas i serce w karteczkach.


Buziaki,
cieszcie się bliskością :**
i bądźcie zdrowi,
a jeśli możecie pomódlcie się 
za pomyślną operację u Małgosi
mojej znajomej jutro i pojutrze .
Dziękuję.

{TBP}

26 komentarzy:

  1. Piękne kartki :)
    A zakładka to i mnie zachwyciła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, pomodlę się na pewno.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki Anitko dostałaś, szkoda ze moja dojdzie juz po świętach:-( widać poczta nie wyrobiła w czasie a ja za późno na pocztę poszłam. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anitko piękne kartki dostałaś, to takie miłe jak koleżanki o nas pamiętają.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe dowody pamięci i sympatii! Wciąż zastanawiam się skąd te dziewczyny biorą adresy;)
    Buziaczki Anitko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie karteczki:-)
    O modlitwie za koleżankę nie zapomnę. ..wszystko będzie dobrze:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cały stos pięknych kartek i cudownych podarków :) Zadziała się wielkanocna magia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki! ale jeszcze jednej brakuje:)) Trzymam kciuki za koleżankę! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki otrzymałaś!!! pozdrawiam poświątecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Anitko przykro mi ze byliście osobno z mężem w te święta ale ciesze sie ze karteczki od nas sprawiły Ci choć triche radości:) sciskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Anitko, piękne karteczki dostałaś, podziwiam pomysły, zakładka od Ani mnie zachwyciła. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prace Moniki M. są piękne (sama mogę się nimi zachwycać się na żywo), więc nie dziwię sie piskom radości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same cudeńka Anitko, to bardzo miłe.
    Przesyłam cieplutkie, poświąteczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  14. No karteczki mężusia nie zastąpią ;-), ale są piękne i każda z pewnością darowane z wielkim serduchem więc mam nadzieje, że trochę ciepełka Ci przemyciły. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę że moja jeszcze nie dotarła, chyba piechotą idzie, tyle że przy tej pogodzie to strasznie będzie wyglądać;D
    śliczne karteczki dostałaś, a misiaki są przesłodkie
    Ps, nie wiedziałam że wiercisz, a jaja wyszły świetnie
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana dziękuję serdecznie za świąteczne życzenia! Prześliczne karteczki otrzymałaś, śliczności! Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czyli dostałaś śliczności cały kufer. Gratuluję i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne karteczki przyniósł listonosz:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. kartki cudo a zwierzątka szydełkowe mnie osobiście urzekły

    OdpowiedzUsuń
  20. Królisia i mopsik są cudne, przepiękne dowody sympatii dostałaś Anetko,buziaki zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakładka fantastyczna - lubię takie proste i klasyczne dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne cudaki!
    do przytulenia! :)

    Anitko, pozglądałam...pozglądałam co tam się u ciebie działo.... a działo się dużo
    ot...życie. Ważne, że miewasz sie dobrze i pamiętasz o innych. Chwała ci za to!

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo pozostawione na tym blogu jest dla mnie ogromną motywacją. Dziękuję za to, że jesteście, buziaki.